top of page

Hatt et Söner: Sveriges enda champagnehus.

Uppdrag: Logotyp och förpackningsdesign.

Hatt et Söner är något så fantastiskt som ett svenskt champagnehus. Med en unik historia vänder sig Hatt et Söner till champagneentusiaster med exklusiva produkter i lika exklusiva förpackningar.

Kristofer Ruscon vill med Hatt et Söner skapa något nytt och unikt på en grund av traditioner och förstklassigt hantverk. Vi fick vara med på resan mot ett tidlöst mål och tog fram designen för de första flaskorna. 

Hatt et Söner

Exklusiv design och upplevelse

Hatt et Söners mål och vision har alltid varit orubblig. De skall tillverka den bästa champagnen och ha den mest exklusiva vinklubben i världen - Personal Vintage.

De kommunicerar konsekvent med unicitet, god smak och en upplevelse utöver det vanliga i alla sina kanaler och framgången är nu ett faktum. Få värnar så om sin produkt och kundernas helhetsupplevelse som just Hatt et Söner.

Utsökt hantverk i varje detalj

Champagne och kommunikation handlar om hantverk, om kvalitet i detaljerna och om att förstå kunden. Det är först när alla delar samspelar som fantastiska resultat uppnås. Ett väl fungerande samarbete mellan alla inblandade är avgörande för slutresultatet.

bottom of page