top of page
Open Site Navigation

Vad vi kan om att skriva för att höras:

Content marketing, SEO eller bara copy? Ja, det kan verka som att det är samma sak men det finns faktiskt avgörande skillnader mellan hur man skriver för olika plattformar, mottagare och ändamål.

Vi sitter nog alla fast i sökmotorernas stenhårda grepp. De bestämmer vad som ska visas för vem, var och när. Men de är också en fantastisk möjlighet att nå rätt person, på rätt plats, vid rätt tidpunkt. Med ett genomtänkt och intressant innehåll får du hjälp av sökmotorerna att hitta rätt och nå ut. 

Hello, is it me you’re looking for? Sprid ditt budskap på ett sätt som engagerar och konverterar

Öka din trafik och försäljning genom strategisk SEO och engagerande innehåll.

Vi har lång erfarenhet av sökmotoroptimering (SEO) och en mycket vass penna. Med andra ord har vi vad som krävs för att du ska hamna högt upp i sökresultatet.

Vad är det du vill ha sagt egentligen?

Hör av dig till oss så sätter vi ord på det som är viktigt och ser till så att alla får veta hur bra ditt företag är.

Tack för ditt meddelande!

Redaktionell SEO

Relevant innehåll är avgörande för att du ska lyckas med ditt SEO-arbete.


Redaktionellt innehåll och SEO-arbete är som ägg och bacon. Visst, det blir en frukost men inte särskilt välbesökt om ingen vet var den serveras eller om den är överstekt. För om det inte går att hitta ditt innehåll så spelar det ingen roll hur relevant det är. Och omvänt så orkar ingen läsa dåligt innehåll även om det ligger överst på Google. Innehåll och SEO behöver varandra, precis som ägg och bacon. 

Sökordsanalys

Med en sökordsanalys får du veta vad din målgrupp söker efter på Google.

Vi hjälper dig hitta relevanta sökord för din bransch och ditt erbjudande utifrån sökvolymer och hur hård konkurrensen är. Sedan kan arbetet med att optimera din hemsida för att nå Googles förstasida börja. Med rätt sökord kan du slå konkurrenterna på fingrarna och nå nya kunder och kundgrupper.

bottom of page